טרנדים חדשים להיות איש מכירות מצליח עבור חדר כושר…

  1. מהפיכת המכירות: תן פתרונות , אל תמכור!
  2. בניית ,U.S.P הדגש יתרונות יחסיים וייחודיים למועדון שלך.
  3. גרום להבדלה בתהליך המכירה ללא קטילה של מתחרים שלך.הראה מה יש לך להציע ומה התועלות שהלקוח מקבל ממך.
  4. אל תמכור תחת לחץ נהל תהליך רגוע של בניית אמון.
  5. אל תלחץ על מכירה בביקור הראשון אלא ספק ללקוח את המרב על פי צרכיו ,רצונותיו, חלומותיו ועד כמה שתוכל לעזור לו בכך.
  6. שאיפתך המרכזית כמוכר היא לגרום ללקוח להתנסות בשירות שלך לפני שהוא מקבל החלטה. הצע אימון ניסיון.
  7. אמינות, הגינות, יושר, יכולת הקשבה ,אמפטיה ,רגישות , ונועם הליכות כל אלו הן תכונות בולטות באיש המכירות העכשווי לעומת המוכר המלחיץ של פעם.
  8. אנשים מוכנים לקנות איכות וערך. לכן הדגש את ה –USP שלך. מה ייצא ללקוח מהשירות שלך ועד כמה אתה משדר אמון בעצמך ובשרות שאתה מספק.
  9. הקנייה הינה דרך הרגש. לכן אתה כמוכר צריך לנסות לגלות על פי צרכים ורצונות מה השאיפה האמיתית של הלקוח מעבר להורדה במשקל או הכושר עצמו. שאל שאלות והבן למה. נתח מה הסיבה הרגשית האמתית שהלקוח רוצה להירשם לחדר כושר?
  10. הפחת פחדים של הפגישה הראשונה, כמו במערכת יחסים. גרום ללקוח להרגיש בבית מהפעם הראשונה.
  11. אל תפחד מהמחיר! כל עוד יש אמונה חזקה במועדון ובשרות ואתה מסוגל להראות זאת בביטחון ובאמונה הלקוח יידע לזהות זאת. ( אי אפשר להיות הכי טוב והכי זול בו זמנית).
  12. המכירה האמיתית היא כל השנה! בזכות השירות היום, הלקוח ימשיך לבוא מחר.
  13. מכירה הינה: הקשבה, הקשבה, הקשבה! הקשב לצרכי הלקוח!
  14. בתהליך עצמו עליך לדעת כמה שיותר על הלקוח, לנסות לבנות את התוכנית האישית בצורה בה הלקוח ירגיש מיוחד.
  15. POINT OF SALE בקש המלצה לחברים וקרובי משפחה בזמן ההחתמה על המנוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *