לפניכם 10 טיפים "איך להימנע מטעויות בשיווק דרך המייל":

  1. מסר נכון בעיתוי גרוע
    רוב המועדונים שולחים מייל ומבקשים מומלצים "חבר מביא חבר" מיד בתום תהליך הרישום של מנוי חדש.
    ובכן זה מוקדם מדי!אנשים היום, לא ממליצים עליך עד אשר הם חווים חוויה חיובית אצלך פעם אחר פעם.
    אתה צריך "להרוויח" את ההמלצה שלו על ידי מתן שרות חוויתי עקבי וטוב!ההמלצה:
    * תתקשר לכל המצטרפים החדשים תוך 30 יום ותתעניין לגבי רמת התאקלמותם במועדון
    * שלח שאלון שביעות רצון אחרי 45 יום
    * קרא והגב למכתבי תלונה בתיבה ופתור בעיות במיידי
    * אם ביצעת סעיפים 1-3, אחרי 60 יום בקש מומלצים
  2. מיקום גרוע של "ההנעה לפעולה"
    לרבים אין סבלנות יתר, הם מציצים מהר ולפעמים, אם המייל ארוך, הם לא מסיימים לקרוא אותו!
    על כן, תציב את ההנעה לפעולה (מה שאתה מצפה מהם לעשות) קרוב להתחלה ונראה בולט לעין.
    כמו כן, צור דחיפות לפעולה עם תוקף סיום לתגובה! ותבטיח הטבה נוספת למי שמגיב ומקדים את תוקף הסיום.
  3. אל תציב תמונות חסרות תועלת
    "תמונה שווה אלף מילים" זה נכון! אל תציב במייל תמונות של ציוד סתם, או בריכה ריקה, או תמונות ממאגרים תמונות לא רלוונטיים. זה לא תורם למאמץ השיווקי.
    מה כן עובד? תמונות אמיתיות של אנשים אמיתיים! כאלה שהלקוח הפוטנציאלי יכול להזדהות עימם ולאו דווקא יפים ורזים, חטובים ומעוצבים! בעיקר תמונות פנים ישירות וללא הפקה.
  4. המילים שלך במקום המילים של לקוחותיך, טעות!
    המילים והקריאטיב הטוב ביותר תמיד יבוא מהמנויים ולא מצוות השיווק.
    בעיקר תשתמש בעדויות ומכתבי המלצה של לקוחותיך. זה תמיד נשמע אמין ואותנטי יותר.
  5. שורת ה"נושא" במייל נדושה, שחוקה, מעורפלת ורכה
    שורת הנושא חייבת לגרום למוטיבציה לפתוח את המייל עם גירוי ספציפי ותיאורי, עם תוקף ובונוס למגיבים מהר! תהיו יצירתיים, צרו סקרנות ודחיפות!
  6. איבוד הזדמנויות
    רוב המועדונים מאבדים הזדמנות ל"שווק מטרה","שווק ממוקד" במייל: ללקוחות שעומד להסתיים המנוי, ללקוחות שביקשו לבטל, ללקוחות נעדרים, תודה ללקוחות מחדשים וללקוחות ממליצים ועוד
  7. מיילים הזויים ומוטרפים
    מיילים כמו "התקשר עכשיו לטלפון . . . . קבע פגישה והחיים שלך ישתנו" רוב הלקוחות הפוטנציאלים אינם מגיבים לסוג כזה של שיווק. שוב זהו שיווק נדוש, שחוק ומעורפל!
    אין כאן – איך? למה? מי? יהפוך את החיים שלי לטובים יותר…
  8. מיילים שלעולם לא היו צריכים להישלח
    לדוגמא: "אנחנו שמחים לבשר על עיצוב האתר מחדש, על ההשקה שלו, על המראה שלו …וכך הלאה"
    אין כאן משו אמיתי חדש שמניע לפעולה או שיש בו שלב נוסף לביצוע או מה האתר החדש יכול להועיל לכם עכשיו.
    דוגמא נוספת: הזמנת תורים, קביעה עם מאמן אישי, שימוש בטבלאות תזונה חדשות, הזמנת מוצרים ותוספים דרך האתר. חשוב שיהיה תוכן יישומי ולא סתמי!
  9. יותר מידי טקסט, דיקציה, מילים ותוכן
    במיילים כמו בחיים,"תפסת מרובה לא תפסת" יש לך מסר טוב, חדשות טובות, הטבה ראויה. . .למה לא ישר, ספציפי ובהתחלה? למה לחכות למלל אין סופי ומה שמעניין, מופיע בפסקה החמישית, אחרי התשה של הקורא?
  10. קוברים את נקודת המכירה הטובה ביותר!
    מועדונים רבים נוטים להתפאר בגודל המועדון, כמות הציוד, מגוון השיעורים. . .נתונים, נתונים, נתונים!
    הלכה למעשה, מה שמוכר הכי הרבה על פי מחקרים זה סיפורי הצלחה. הם אלו שצריך לתעד! אותם תצלם ושלח לינק במייל, אותם תפרסם ותשווק!
    לקוחות פוטנציאלים רוצים סיפורים אמיתיים של אנשים אמיתיים, הם רוצים לראות "מה יוצא להם מהחברות במועדון שלך" ולא רק נתונים ועוד נתונים יבשים.

זהו להפעם, מקווה שתפיק את המירב.

אם אתה מעוניין לדעת ולקבל הדגמה של הכלי השיווקי החזק ביותר במייל שממש מכפיל את התוצאות והאפקטיביות של השיווק החינמי באינטרנט, התקשר עכשיו והזמן הדגמה תמורת 249$ בלבד אצלך במועדון.

הכלי הזה הכפיל לי את כמות הפניות כיועץ בענף – ממליץ בחום!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *