עיצוב אתר

אתר אינטרנט המשדר חוסר מקצועיות, מראה זול או מיושן משליך על החברה אוטומטית כבר במבט הראשון. בעיני הלקוח, העסק שלך ניראה כמו האתר שלך. תמנע סינון ראשוני של לקוחות פוטנציאלים בעזרת אתר מעוצב, מודרני ומותאם למידע אותו הלקוח מחפש.

קונספט אתר

לא רציונאלי לחשוב שאתר המתאים לתחום הנדל"ן, יתאים לתחום האופנה או אפילו למועדון כושר. חברות רבות מציעות פורמט אחיד לכל האתרים שלהן, כמובן שכך הן חוסכות כסף בפיתוח אך הלקוח הינו הנפגע העיקרי מהתוצאות. מחשב אישי ישיר מאמינה שהתאמת אתר אינטרנט ללקוח הינו קריטי, ובפרט בהתאמת הקונספט של האתר. המשמעות הינה יצירת אתר שיתאים בעיצוב,בתכנים ומיקודם לצרכי הלקוחות. תפקידנו הינו להניע את המבקר והפיכתו ללקוח פוטנציאלי עם כוונת רכישה וכלים לעשות זאת.

תוכן אתר האינטרנט

טעות נפוצה הינה התמקדות בעסק והזנחת צרכי הלקוח. חברות רבות המציעות שירות לבניית אתרים אינן מתמחות בשיווק, התוצאה הינה אתר, שאומנם מכיל את כל המידע והתמונות שהעסק העביר למקימת האתר, אך אינו משמש ככלי שיווקי אמיתי של החברה. מחשב אישי ישיר עוסקת בתחום השיווק והפרסום ומתעקשת על עריכת התכנים של הלקוח והתאמתם לקהל היעד. הפקת תכנים טובה הינה קריטית לאתר ממספר סיבות :

  1. קידום האתר במנועי חיפוש – תוכן הינו קריטריון מהותי עבור מנועי החיפוש
  2. פנייה אמיתית לצרכי הלקוח – התמקדות בלקוח ולא בעסק מהווה כיום אבן יסוד בכל פעולת שיווק, הבנת הצורך של הלקוח והצעת הפתרון המתאים ביותר הינה בגדר חובה
  3. גישור על פערי שפות – משפה טכנית ומסובכת, לשפה המובנת לכלל הציבור
  4. שילוב מסרים פרסומיים בצורה יעילה
  5. הקל על הלקוח לקבל את המידע אותו הוא מחפש באמצעות תוכן איכותי וברור והלקוח יזכור שהוא למד זאת ממך.

ארגון וסדר

בשונה מעיצוב שמתמקד ב"איך האתר ניראה?" מבחינה של צבעים, גרפיקה ועד לרמת סוג הגופן. ארגון וסדר הינם יסודות הנוחות של האתר. אתרים רבים חוטאים בכך שמעמיסים על מבקר האתר כבר בעמוד הראשון את כל המידע. לרוב מדובר בתמונות, מבצעים, חדשות או כל דבר אחר אשר בעל העסק מרגיש שהוא חשוב ומעוניין שהלקוח שלו ידע על כך. בעל העסק לרוב מאמין שמקומם של כל הפרטים הללו חייב להיות בעמוד הראשון ומנחה את בוני האתרים להוסיף עוד ועוד מידע. פעולה זו הינה חרב פיפיות ולבסוף מזיקה לאתר בצורה משמעותית. תפנימו – אתר עמוס, מרתיע. סידור התכנים והרכיבים השונים של האתר שישתלבו ביד אחת עם העיצוב והקונספט הינה בגדר אומנות המבוססת על פסיכולוגיה. אתר קל ונוח לשימוש עושה את כל ההבדל בין מבקר שמפיק את המקסימום מהאתר, למבקר שעבר למתחרים.

הרבה אתרים עובדים לפי הנתון ש-"סביבות 85% מהגולשים צופים רק בעמוד הראשון". זו אינה אלא סטטיסטיקה יבשה. הסטטיסטיקה מורכבת מאנשים שהגיעו בטעות לאתר, מאנשים שהעומס בדף הבית הרתיע אותם, שעיצוב האתר שידר להם חוסר מקצועיות, גולשים שלא הצליחו למצוא היכן המידע שהם מחפשים וגולשים שמצאו בעמוד הראשון את מה שהם חיפשו ועזבו.

עסק שמתרשל באיכות אתר האינטרנט פוגע בעצמו, וחשוב מכל,

מצמצם את סיכויי הצלחתו.

תן לנו במחשב אישי ישיר, לוודא שאתה תצליח.

רונן רמז, מחשב אישי ישיר , R & D.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *