10 טיפים על תהליך מכירת המנויים בחדר הכושר

  1. תהליך המכירה הוא חלק מתפיסת השירות.
  2. כל לקוח רוצה בסוף תהליך הרכישה להרגיש שהוא זה שהצטרף למועדון ולא שאתה זה שמכרת לו מנוי. תן לו להרגיש כך!
  3. שמור על פשטות בתהליך המכירה! בטח באינסטינקט שלך ולך על פיו.
  4. גלה אמפטיה: נסה לדמיין, להבין ולהעריך את מה שעובר במוחו של הלקוח המתעניין.
  5. גלה רצינות ומקצועיות בתהליך, כלומר, שהלקוח המתעניין יידע בדיוק מה הולך להיות ומה הוא עומד לקבל, אל תשאיר קצוות פתוחים וגלה מיומנות וידע.
  6. צור תחום של שייכות! צור אינטראקציה בין המנויים. המועדון הוא הבית השני שלהם , גרום להם להכיר אחד את השני ולהרגיש נוח כאשר הם מתאמנים.
  7. עזור למנויים בכל דרך אפשרית לאחר שעשו מנוי והתמד לאורך זמן, כך תזכה באמונם!
  8. היה שחקן קבוצתי: פרגן, תמוך ועזור לחברי הצוות יחד להגיע לתוצאות טובות יותר.
  9. אהוב את מה שאתה עושה! אתה זה מה שאתה מוכר!!! עשה זאת בגאווה.
  10. זכור דבר אחד חשוב ביותר, אם תהיה תמיד בצד של הלקוח, לעולם לא תוכל להפסיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *