שיווק מוסדי מכוון למוסדות, לחברות,לעסקים קטנים, הייטק, עמותות, איגודים ועוד. שיווק המועדון הוא לכל החברות שברדיוס של עד 12 דקות נסיעה מהמועדון שלך.

איסוף מידע לגבי החברות הפוטנציאליות שנמצאות במרחק של עד 12 דקות נסיעה מהמועדון:

דרכי איסוף המידע:

קביעת פגישה:

לפני שקובעים פגישה מתאמים זאת בטלפון, ובאי מייל. בדרך כלל זהו שלב ההתנגדות של הפקידה. בשלב זה היא תנסה להוריד אותנו מהקו, או לעצור אותנו בדלפק שלה. יש ליצור שיחה קצרה, עידוד ומחמאה קטנה כדי לרכך מעט את ההתנגדות ולהזמינה למועדון.
יש ליצור "כימיה", מכנה משותף בננו לבין איש הקשר שאיתו אנחנו מתכוונים לנהל את המשא ומתן. יש לתאם פגישה עם בעל היכולת לקבל החלטות.

ביקור פתע:

במידה ולא הצלחנו בפעם הראשונה או בכוונתנו לזרז תהליכי סגירה, יוצרים ביקור פתע: "הי מה נשמע אנחנו ממכון כושר לידכם, הייתי באזור וחשבתי לקפוץ ולהכיר אתכם ואת החברה שלכם…"
ההופעה צריכה להיות מלווה בביגוד ייצוגי של המקום, ברושור, כרטיסי ביקור, מערכת חוגים בסטודיו, ו- 30 סיבות למה לעשות פעילות גופנית.

דרכי השיווק בתוך החברה:

משא ומתן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *