1. תלה את הפלייר שלך ועמוד מרחוק והתבונן עליו- עמוד במרחק של כמה מטרים וראה אם אתה מסוגל לקרוא את הפלייר שלך בקלות. כיום, אתה צריך לנצל את חלון הזדמנויות של פחות משניה כדי שיראו את הפלייר שלך. ולכן יצר מודעה שהיא מספיק ברורה, קלה לקריאה ושרואים אותה מרחוק.
  2. אנשים קוראים מודעות בצורת האות Z – ולכן המסר החשוב צריך להיות בצד שמאל למעלה ,ימין ובצד שמאל למטה ושוב לצד ימין למטה. חשוב מאד שיהיה משפט שקורא לפעולה בסוף הפלייר בצד ימין למטה, כי זה הדבר האחרון שהקוראים יקראו.
  3. כדי לקבל את העיצוב האסתטי הנכון , החזק את הפלייר הפוך ובמידה והוא נראה אותו דבר אזי העיצוב טוב. מבחן זה מוכיח שיש איזון וסימטריה בפלייר.
  4. תמונות אומרות הכול! אנשים נמשכים לתמונות של אנשים אחרים. כדי להבין עד כמה לאפקט הזה יש השפעה ,הסתכל על העמוד הראשי של מגזינים. כל המגזינים המצליחים שמים דגש על התמונה בעמוד הראשי. כבעלים של חדר כושר, עליך להתנהג בהתאם בפרסומים שלך. תמונות יביאו לך יותר פניות ותגובות.
  5. וודא ששמת את כל המידע שדרוש על מנת שהמודעה תוכל לשרת את הקורא בצורה הטובה ביותר. וודא שיש לך תשובות לכל השאלות האלו : מה? מי? איפה?מתי?ואיך ?
    המה- הוא מה ההצעה שאתה מפרסם
    הלמה- למה אתה מציעה המבצע הזה
    איפה- זה המועדון שלך ומיקומו
    מתי- עד מתי יש לאנשים זמן לפנות אליך בנוגע למבצע
    איך- איך הם יוצרים עמך קשר
    אם ענית לכל השאלות האלו אזי הפלייר שלך מוכן. ככה לא תשכח להכניס מספרי טלפון, כתובת האתר, שם המועדון, וכו'

זהו, 5 טיפים פשוטים . זכור הפלייר לא צריך להיות מלא בפרטים, חכם, מתוחכם,נוצץ וגדול- הפלייר צריך להיות מוצג נכון ומכיל את כל המידע הדרוש ופונה לקהל יעד נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *